אנו מחויבים לאיכות השירות והמוצרים ומקדישים מאמצים רבים על מנת לספק לך מוצרי איכות המותאמים לצרכיך. עם זאת, בכל מקרה בו יהיה ברצונך להחליף או להחזיר מוצרים שנרכשו באתר, יהיה באפשרותך לעשות זאת על פי התנאים הבאים.

ביטולי עסקה

חוק הגנת הצרכן מאפשר לך להחזיר מוצר תוך 14 יום מיום אספקתו או ממועד קבלת מסמך הגילוי שהועבר לך בהתאם לחוק, על פי המאוחר מבניהם. החזרת המוצר תתאפשר אך ורק על ידי הצגת חשבונית מקורית, קבלה או כל הוכחת רכישה אחרת.

המוצר חייב להיות באריזתו המקורית וללא פגם.

החזרת כל סכום העסקה למחזיק הכרטיס. רואה בדפי הפירוט מחברת האשראי שורה אחת המראה את החיוב, ושורה נוספת על עסקת הזכות (החזר כספים ללקוח) במקרה זה הלקוח כן מחויב בעמלה לפי סיכומו מול חברת האשראי.

ביטול עסקה באותו יום העסקים- היה ולקוח רוצה לבטל מסיבה מוצדקת וכפוף לחוק הגנת הצרכן וזאת לאחר שרכש באותו היום יוכל לעשות זאת מול שירות הלקוחות שלנו.

היה ולקוח רוצה לבטל עסקה שלא באותו יום העסקים מסיבה מוצדקת וכפוף לחוק הגנת הצרכן יעשה זאת מול חברת האשראי שלו.

לקוחות שהינם אזרחים ותיקים, בעלי מוגבלויות או עולים חדשים זכאים להטבות בתנאי הביטול בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.

זיכוי

זיכוי מלא או חלקי מסכום העסקה, במטרה להחזיר חלק מהכספים ללקוח, הלקוח רואה את הפעולה עצמה בחודש הבא בדפי פירוט האשראי הנשלחים אליו בדואר או במייל

החלפות והחזרות

כדי להחליף או להחזיר מוצרים, הנך נדרש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בטלפון או על ידי השארת פרטיך באתר והמשתמש יישא באחריות ובעלויות להחזרת המוצר, למעט במקרים בהם חל ליקוי או פגם במוצר.

* הערה חשובה לגבי תקופת הקורונה– אנחנו מחויבים לעמוד בתקני משרד הבריאות ולא להוות סכנה לכלל הלקוחות ולכן לא נאפשר החזרה של מוצר שאריזתו נפתחה, מלבד זיכוי/ביטול עסקה או/ו פגם במוצר או/ו  RECALL

חוק הגנת הצרכן

למידע נוסף, ניתן לעיין בחוק הגנת הצרכן כאן