משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון המשלוחים

משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון

5 טיפים של מנצחים לאימון כושר ביתי

לא תמיד קל לשמור על אורח חיים בריא ופעיל. השגרה שלנו עמוסה במטלות ובטרדות רבות ובין העבודה, הסידורים והילדים, לא תמיד נותר לנו מרווח נשימה. המודעות ההולכת וגוברת לחשיבות הפעילות הגופנית בשגרה ובעיקר על רקע משבר הקורונה שאילץ רבים מאיתנו להישאר בבתים, מביאה עמה גם פתרונות ורעיונות חדשים אודות שגרת הכושר ורבים מחפשים אחר דרכים יעילות לשמור על שגרת אימון כושר ביתי. המומחים של אקסטרה ספורט אספו עבורך כמה טיפים יעילים שיאפשרו לך להתחיל להיכנס לשגרת אימון ביתי חדשה.

נטרול כל הסחות הדעת

בחרת להקדיש זמן מחייך לטיפוח הגוף ושמירה על בריאותך עם אימון כושר ביתי ואנו מצדיעים לך על זה. עם זאת, תשומת הלב עשויה להיות מופרעת בקלות וכדי לבנות שגרה, חשוב שנוכל לבטל את כל רעשי הרקע ובאמת להצליח להתמקד בתוכנית החדשה. לכן, חשוב שנקדיש לכך מאמץ קטן לפני שנתחיל.

  • אם הילדים בבית, חשוב שנמצא להם תעסוקה ונמצא את הדרך להעביר להם את החשיבות של הזמן האישי הזה.
  • כיבוי הטלפונים וכל המכשירים הדיגיטליים.
  • ניתן אפילו להניח שלט קטן על דלת החדר בה מבוצע האימון המבקש מבני הבית להמתין בסבלנות עד שנסיים.

התעמלות בוקר היא יעילה יותר

אימון ביתי של 20-30 דקות בלבד בתחילת היום יכול למלא אותך בחיוניות ומוטיבציה לאורך כל היום. כל שיידרש לכך הוא כדור פיזיו איכותי או מזרן מתאים. מחקרים רבים מציגים מגוון יתרונות בריאותיים בביצוע פעילות גופנית בבוקר ונראה כי גם בניית הכושר יעילה יותר כך.

הגדרת זמני אימון קבועים

גם אם החלטת להתאמן בבית, אפשר בהחלט לקחת את השגרה החדשה ברצינות ולייעד לה את הזמן הראוי שהיה מוקדש לכל פעילות בתשלום ומחוץ לבית. במובן הזה, יש לנו אתגר כפול, כי אימון כושר ביתי דורש את המשמעת העצמית פשוט לקום ולהתחיל להזיז את עצמנו, במרחב הנוחות שלנו. לכן, חשוב שנקבע תזכורות ביומן ובטלפון לביצוע האימונים ונערוך מעקב אחר ההקפדה שלנו על ביצוע האימונים.

רכישת ציוד איכותי ומתאים

העיקרון החשוב ביותר בעת שגרת אימון כושר ביתי הוא השימוש בציוד המתאים. ישנו מגוון רחב של אמצעים איכותיים ואמינים שניתן להתאמן עמם בכל מקום, נוחים לאחסון ומתאימים לטווח רחב של תקציבים.

  • ניתן להשתמש במדרגה אירובית לביצוע מגוון רחב של תרגילי קרקע לשיפור סיבולת הלב-ריאה, הגמישות ושיווי המשקל.
  • כדי ליהנות מתוצאות מיטביות באימוני כוח, חדר הכושר אינו הכרחי. שימוש במשקולת ביתית או בסט ייעודי יאפשר לך לבנות כוח ולחטב את גופך גם בבית.
  • לאלו מאיתנו שפחות מתחברים למשקולות, רצועות וגומיות אימון יכולות להוות פתרון נוח יותר ויעיל לא פחות.
  • לטכניקות תרגול בתנועה כמו פילאטיס, יוגה ומגוון שיטות נוספות, מומלץ להיעזר במזרון מתאים שיסייע לנו לשמור על הגב ולעבוד בנוח ובכדור פיזיו שיגוון משמעותית את אפשרויות התרגול שלנו.

הבטיחות מעל הכל

לצד המחויבות והמוטיבציה שחשוב מאוד שנאסוף לקראת השגרה החדשה, חשוב גם שנדע לשמור על עצמנו. גם באימון ביתי עשויות לחול פציעות ושלל תופעות לא נעימות אם נאמץ את עצמנו יתר על המידה ונשתמש בציוד לא מתאים.

כדי להבטיח את בטיחות השימוש ויעילות האימון, שווה להשקיע בציוד איכותי שיישמר לאורך זמן, יספק תוצאות ויותאם לרמתך.

אקסטרה ספורט מספקת מגוון רחב של מוצרי כושר וספורט מהמותגים המובילים בעולם. הצוות המקצועי שלנו עומד תמיד לרשותך וישמח לסייע לך להתאים ציוד ספורט המותאם במדויק לצרכיך. למידע נוסף, אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטיך באתר.

אהבתם? תהיו חברים ושתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

עדכון חשוב

ניתן לשלם רק דרך paypal