משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון המשלוחים

משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון

כך נתאים שגרת כושר לבני נוער שתשמור על בריאותם

כיום יותר מאי פעם, המודעות לחשיבות אורח החיים הבריא היא גבוהה. ארגוני בריאות מקומיים ובינלאומיים, ממליצים על פעילות גופנית בת 30 דקות מדי יום כדי לשמור על תפקוד בריא. עם זאת, ככל שמדובר בבני נוער, ההמלצה הרשמית היא להכפיל זמן זה. אכן, בני נוער זקוקים לפעילות אינטנסיבית יותר ואין על כך כל פלא. גיל ההתבגרות הוא גיל קריטי מבחינה התפתחותית ולכן פעילות גופנית מתאימה עשויה לתרום משמעותית להתפתחות בריאה וליתרון בריאותי רב כבר בגיל צעיר. היתרונות הם רבים ומשמעותיים, אך כדי ליהנות מהם, עלינו להפעיל שיקול דעת. ציוד ספורט המתאים לאימוני מבוגרים אינו מתאים בהכרח כציוד ספורט לנוער. במדריך הבא נפרט את שלל היתרונות בשגרת כושר מסודרת בקרב בני נוער ואת הפעילות המתאימה להתפתחותם התקינה.

כושר לבני נוער – כל היתרונות

  • העלאת מסת השריר – פעילות גופנית קבועה תעצים את רקמת השריר ותחזק אותה. משמעות הדבר לאורך הזמין היא עמידה בעומסים ומתחים גבוהים יותר בעת פעילות וחיזוק הגוף לאורך זמן.
  • שיפור הקואורדינציה ושיווי המשקל – ככל שהפעילות תיעשה לעתים קרובות יותר, כך התיאום בין המערכות המוטוריות השונות בגוף ישתפר בכל המובנים.
  • חיזוק צפיפות העצם – הפעילות הגופנית מפעילה עומסים מתונים על העצם. השחיקה הטמונה בעומסים אלו, מאפשרת בחלוף הזמן חיזוק של העצמות. עצמות חזקות יותר יהיו עמידות יותר מפני בריחת סידן, היחלשות עצמות ושברים לאורך כל חיי הילד.
  • שיפור הדימוי העצמי והבריאות הנפשית – במהלך הפעילות הספורטיבית, מפריש גוף הילד הורמונים רבים המאזנים את מצב הרוח. בנוסף, תחושת ההישגיות המלווה בפעילות הגופנית תחזק את ביטחונו העצמי של הילד ותאפשר לו לחוות פעילות חברתית וקבוצתית מתגמלת.
איך נתאים ציוד ספורט לנוער?

לא כל ציוד ספורט יתאים בהכרח לבני נוער. לצד כלל היתרונות שציינו, אימון מאומץ מדי או לא מותאם, עשוי לפגוע בגדילה ולגרום לנזקים. לכן, חשוב שנסייע לילד בפעילות המתאימה שתאתגר ותעניין אותו, אך מתאימה לגופו והתפתחותו.

אימוני כח בהתנגדות – על אף שאימוני משקולות אינם תמיד מתאימים, יש לא מעט ציוד ספורט לנוער אשר עשוי להיות יעיל לכך.

  • ניתן לעשות שימוש במזרון ייעודי לביצוע תרגילים כמו כפיפות בטן או שכיבות סמיכה.
  • ניתן להשתמש במתח או במקבילים לאימונים.
  • גומיות ורצועות התנגדות מעניקות שפע של אפשרויות לאימוני כוח יעילים.

אימוני קרדיו – לשיפור סיבולת הלב-ריאה, לשריפת שומנים ולהצרת ההיקפים, אימונים אירוביים הם הפתרון האידיאלי. בחלוף הזמן, הם ישפרו את נפח הריאות ואת הסיבולת ומומלץ לנקוט בהם מדי יום. ניתן לעשות שימוש במדרגה אירובית, באופני כושר, או פשוט לצאת להליכות וריצות באוויר הפתוח.

משחקי ספורט תחרותיים – אחת מהפעילויות המתגמלות ביותר המעודדות ומקדמות כושר בקרב בני נוער, היא תחרות ספורטיבית. יש מגוון רחב של פעילויות שניתן לנקוט בהן.

ניתן לרכוש בקלות ציוד ספורט מתאים למשחקים כמו כדורים, סלים, רשתות, מחבטים וכל הנדרש למשחקי כדורגל, כדורסל, טניס, כדורעף ועוד.

ציוד ספורט לנוער עבור משחקים תחרותיים ולמגוון מטרות נוספות ממתין לך בחנות הדיגיטל של אקסטרה ספורט בטווח מחירים רחב וגמיש ועם היצע מוצרים איכותי ומגוון. כדי ללמוד על מגוון המוצרים הזמינים כעת בחנות, אנו מזמינים אותך לעבור על מוצרי האתר ולבצע רכישה מקוונת ונוחה.

אהבתם? תהיו חברים ושתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email