משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון המשלוחים

משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון

תוספי תזונה- למי? למה? ואיך?

בואו נעשה סדר- גוף האדם זקוק לכמות מספקת של פחמימות, חלבון, מינרלים, וויטמינים ועוד וזאת על מנת לחיות.

את כל אלה ניתן למצוא במזונות מן החי ומן הצומח, יחד עם זאת קיימים תהליכים מטבוליים שונים וכן גם השפעה של גנים, DNA , אורח חיים ועוד אשר משפיעים על כל אדם באופן אינדיבידואלי וכתוצאה מכך ישנן חוסרים שהגוף חייב אותם ולשם כך קיימים תוספי התזונה וויטמינים שבאים בצורת אבקות, כמוסות וג’לים וייעודם לספק לגוף את מה שחסר.

למי?

אנשים רבים מקיימים משטר תזונה קפדני ומדוקדק ועדיין סובלים מתסמינים שונים ומבעיות בריאות המעידות על מחסור תזונתי כלשהו. הסיבות לכך רבות ומגוונות. למשל, המזונות שאנו מגדלים ואוכלים היום אינם עשירים ברכיבי תזונה כמו בעבר. זה מתחיל מבעלי החיים שמואכלים במזון מתועש שאינו מזין מספיק ואף אינו מתאים עבורם מבחינה פיזיולוגית. אך גם ירקות ופירות מכילים היום אחוזים נמוכים יותר של חומרים מזינים לעומת אלו שהורינו היו אוכלים.

למשל, ספורטאים הזקוקים לתוספים על מנת לשפר את הביצועים הספורטיביים שלהם ולהגדיל את מסת השריר. הם נוטים לאכול כמות גדולה של חלבונים והרבה פעמים לוקחים תוסף תזונה- אבקת חלבון.

צמחונים וטבעונים למשל, עלולים לסבול ממחסור של B12 וברזל, ורצוי שישקלו את נטילתם בתוסף. כך גם לגבי נשים הרות ומיניקות, תינוקות וילדים בתקופת גדילה. וכל זאת מבלי שהזכרנו את אילו שמעשנים או שותים אלכוהול וקפה בכמות גדולה, את אלו שחשופים לרמות מתח גבוהות, ועדיין קצרה היריעה – כי גורמים רבים מעבר לתזונה משפיעים על רמת הוויטמינים והמינרלים בגוף.

למה?

השינויים הגלובליים שהתרחשו במאות האחרונות שינו לא רק את האופן בו אנו מתייחסים למזון אלא גם את המזון עצמו.

כיום הטכנולוגיה מאפשרת לייצר מוצרי וויטמינים ותוספי תזונה ברמה גבוהה שתאפשר לכם להזין את הגוף בחסר, יחד עם זאת חשוב לדעת היא אינה תחליף לאורח חיים בריא. על מנת להיות בבריאות מיטבית יש להקפיד על תזונה מאוזנת, עשירה ברכיבים טבעיים, לרבות פירות וירקות, אגוזים וזרעים, דגנים מלאים, שומנים איכותיים, חלבונים ועוד. חשוב אף לשלב פעילות גופנית מתאימה, וכמובן מנוחה ראויה, ואם אפשר (וזה חשוב מאוד) לאמץ גישה חיובית ורגועה יותר לחיים

איך?

ראשית , חשוב לדעת שיש לכם חוסר בוויטמין כזה או אחר וזה אפשר לגלות בבדיקת דם או שהחלטתם להתאמן ולהגדיל את מסת השריר, או שאתם כבר מתאמנים והגוף זקוק לתוספות וזאת לאחר התייעצות עם רופא משפחה במידה ואתם נוטלים תרופות כלשהם ללחץ דם, לב, סכרת או אישה בהריון.

תוספי התזונה והוויטמינים הפופולאריים בשוק נבדקים תחת זכוכית מגדלת ובפיקוח מחמיר של משרד הבריאות וכל זאת כדי לאפשר לכם לצרוך בבטחה את התוסף שאתם צריכים.

להלן רשימה של תוספים פופלאריים:

אבקות חלבון

כמוסות כורכום

קריאטין

חומצות אמינו

גיינר- העלאת מסת שריר

ויטמין B12

ברזל

אומגה 3

אהבתם? תהיו חברים ושתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email