משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון המשלוחים

משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש”ח – בהתאם לתקנון

מכשירי כושר ביתיים

בזמן האחרון ובמיוחד בעידן הקורונה אנו עדים לעלייה חדה בכל הנוגע לרכישה של מכשירי כושר גדולים המתאימים לבית או לחדר משותף בבניין המגורים שלכם.

כיום יש המון היצע של מכשירים בכל מיני מחירים ורמות.

אז מה כדאי לבחור?

הכירו את אופני הכושר הביתיים

אופני כושר קלאסיים בנויים בצורה המדמה יותר אופניים יום יומיים בהם הישיבה היא ישרה או בהישענות קדימה תוך החזקת הכידון. השליטה באופניים נעשית לרוב על ידי צג דיגיטלי חכם וידידותי אשר מאפשר לרוכב לבחור את רמת ההתנגדות. המחשוב מאפשר לבחור מסלולי אימון המתאימים את עצמם לתכנית האימונים של המתאמן.

דבר נוסף חשוב שיש ברוב אופני הכושר החשמליים זה צג לקצב לב. מכיוון שהאימון על האופניים נועד בעצם להעלות את דופק הלב חשוב שהמתאמן יוכל לראות באופן רציף את מצב הדופק שלו. פעולה זאת נעשית לרוב על ידי נקודות אחיזה מיוחדות בכידון של האופניים. בניגוד לאופני ספינינג אופני כושר יכולים לתת מענה לאנשים אשר קשה להם להתמודד עם האינטנסיביות של הספינינג ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחה לפני הרכישה. הישיבה על הכיסא נוחה יותר וישנם כאלו הצופים בטלוויזיה תוך כדי האימון. 

ועכשיו נעבור לאופני הספינינג

הדבר הכי חשוב שאפשר לומר על אופני ספינינג זה שהם נוצרו בכדי לדמות רכיבת כביש עם אופני מרוץ. הרכיבה מתבצעת בעמידה או בישיבה תוך כדי הישענות קדימה. רכיבה אינטנסיבית זו המדמה מירוץ אופניים עוזרת מאוד בעבודה על השרירים של הפלג גוף תחתון. כמו שנאמר קודם מכיוון שאופני ספינינג נוצרו בכדי לדמות רכיבה בחוץ ישנו גלגל תנופה בעלי משקלים משתנים. הבלימה מתחלקת ל3 סוגים: רפידת עור, רפידת בד או בלימה מגנטית. רצוי לציין שישנה מגמה של חוגים ושיעורים במכוני כושר לרכיבת ספינינג. הטרנד נהיה מאוד אופנתי בשנים האחרונות. במהלך האימון יש מאמן המדרבן את המתאמנים לרכב והכל נעשה עם מוזיקה אינטנסיבית ברקע. חשוב לציין שהקצב של האימון עם אופני ספינינג מקצועיות יכול להיות אינטנסיבי מדי עבור מתאמנים מתחילים לכן חשוב להבין, להתנסות ולהתייעץ עם בעל מקצוע.

אולי בכלל אליפטיקל?

אליפטיקל או בשמו הנפוץ קרוס טריינר

הינו מכשיר כושר אשר נכנס לעולם הכושר בשנת 1995.יתרונות המכשיר על פני הליכונים למיניהם הוא בכך שעל ידי אימון קל אנו נשרוף הרבה יותר קלוריות מאימון על מסלול ריצה או אופני כושר. בעצם המכשיר מעלה את קצב פעימות הלב במינימום מאמץ.
יתרונות המכשיר מלבד היותו עוזר לשריפת שומנים מוגברת ועל ידי כך להרזיה, הינו גם בכך שנתפס כמכשיר שאינו פוגע בברכיים מכיוון שאין לו תנועה כמו בהליכון, אלא, התנועה שלו היא רצופה ובצורת אליפסה כך שאין שום תנועה של “מכה” על הברכיים.

אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר להתייעצות ופרטים נוספים- 0529091550

אהבתם? תהיו חברים ושתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email